Informacja o wynikach rozstrzygnięcia zapytania ofertowego
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku informuje, iż Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będzie realizował w 2022 roku „Program wyrównywania różnic miedzy regionami III”.
Szczegółowe informacje dotyczące programu dostępne są na stronie internetowej PFRON:
Podmioty zainteresowane realizacją projektów w ramach ww. programu prosimy o złożenie pisemnej informacji do PCPR w Ełku na adres: ul. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk do dnia 23.12.2021 r. lub mailem na adres: kozlowski.r@pcpr.elk.pl
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU nformacja o wynikach naboru w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku na stanowisko Kierownika Działu ds. Osób Niepełnosprawnych
Opublikowano w dniu
Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na stanowisko urzędnicze Kierownik Działu ds. Osób Niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku przypomina, iż 30 listopada 2021 r. upływa termin składania wniosków o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki dla osób niepełnosprawnych na 2022 rok.
O dofinansowanie ze środków Funduszu organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki dla osób niepełnosprawnych mogą ubiegać się osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, jeżeli:
Wniosek o dofinansowanie ze środków Funduszu składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadań. Wysokość dofinansowania organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych wynosi do 60% kosztów przedsięwzięcia. Dofinansowanie zadanie nie może obejmować kosztów realizacji zadania poniesionych przed przyznaniem środków finansowych i zawarciem umowy o dofinansowanie ze środków Funduszu.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w 19-300 Ełk ul. Piłsudskiego 5, tel. 87 621 15 50, email: sekretariat@pcpr.elk.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Michała Cupiała – e-mail: iod@pcpr.elk.pl
CEL, PODSTAWA PRAWNA i CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Wynika z przepisów prawa (podanie danych w poniższych przypadkach jest obowiązkowe, a niepodanie uniemożliwi korzystanie z usług PCPR):
- w celu realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej o zasięgu ponadgminnym: dzieciom, rodzinom, osobom starszym, chorym i z niepełnosprawnościami; a także zabezpieczenie dzieciom pieczy zastępczej w przypadku niemożności zapewnienia opieki i wychowania przez rodziców i innych zadań przyznanych ustawowo PCPR
W tym przypadku dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, obywatelstwo, nr PESEL, nr i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość, dane sytuacji życiowej, materialnej, finansowej oraz inne dane osobowe niezbędne do ustalenia prawa do świadczenia lub udzielenia innej pomocy z zakresu pomocy społecznej, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c lub e i art. 10 RODO w związku z przepisami ustaw o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące stanu zdrowia przetwarzane są na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji.
- w celu dochodzenia roszczeń publicznoprawnych i cywilnoprawnych
W tym przypadku dane będziemy przetwarzać w celu dochodzenia roszczeń wynikających z należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych (np. nienależnie pobranych świadczeń, pobranych świadczeń w nadmiernej wysokości lub wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych). Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. f w związku z ustawą o finansach publicznych. Dane będziemy przechowywać przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń.
- w celu dokumentowania realizowanych zadań, prowadzenia ewidencji księgowej i zgodnego z prawem wydatkowania i rozliczania wydatkowania środków publicznych
W tym przypadku dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, w szczególności w związku z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących w PCPR zasad rachunkowości.
2. Na podstawie wyrażonej zgody:
w przypadku dobrowolnego podania PCPR większej ilości informacji, które nie są obowiązkowe (np. numer telefonu kontaktowego, adres email w przypadku składania wniosków, dodatkowych danych dotyczących zdrowia) będzie to traktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Kontakt,
w przypadku publikacji wizerunku w przestrzeni publicznej, w tym na stronach internetowych dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.
Podanie danych w powyższych przypadkach jest dobrowolne. W tym zakresie dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Mogą Państwo wycofać zgodę w każdym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.
3. W przypadku zawarcia umowy na wykonanie usług lub dostaw lub zawarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym:
- w celu przygotowania i realizacji podpisanej umowy
Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tym celu jest obowiązkowe. Dane osobowe będziemy przechowywać przez czas niezbędny do wykonania umowy lub do czasu wygaśnięcia roszczeń z tytułu tej umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa dotyczących archiwizacji dokumentacji;
- w celu rozliczenia zawartej umowy
W ramach czynności związanych z rozliczaniem zawartych umów, jak również kontrolą prawidłowości ich wykonania podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tych przypadkach jest obowiązkowe.
Dane będą przetwarzane przez co najmniej 5 lat liczone od dnia następującego po roku obrachunkowym – zgodnie z ustawą o rachunkowości z zachowaniem zasad archiwizacji dokumentacji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą inne instytucje publiczne wspierające i współorganizujące pomoc społeczną, w tym: Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Powiatowe i Wojewódzkie Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Centra Integracji Społecznej, podmioty szkoleniowe, instytucje oświatowe, Poradnie Psychologiczno-pedagogiczne, ośrodki zdrowia/placówki medyczne, organy administracji rządowej, organy ścigania, sądy.
Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz PCPR, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
W związku z przetwarzaniem danych przez PCPR, przysługują Pańswtu następujące prawa (w celu ich realizacji należy skontaktować się PZPR)
Prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich treści, a także żądania ograniczenia ich przetwarzania, w każdym przypadku.
Prawo żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych w przypadkach, w których przetwarzanie nie jest obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora.
Prawo do przenoszenia danych, które są przetwarzane w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie zawartej umowy.
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania realizowanego w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora lub prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa lub pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155