Aktualności

2017-12-14 11:14:41

„27-29.12.2017 r. w godzinach 8.00 – 15.30 Filia Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Adopcyjnego w Ełku organizuje DNI OTWARTE. Zapraszamy osoby pragnące skorzystać z pośrednictwa i pomocy ośrodka adopcyjnego w przysposobieniu dziecka. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 87 621 38 25 lub pisząc na adres mailowy: oao-elk@o2.pl. Ośrodek mieści się w Ełku przy ul. Słowackiego 15a, nad sklepem z butami. ZAPRASZAMY

2017-12-11 11:12:29

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku zaprasza do składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko PEDAGOGA

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika;
  2. posiadane kompetencje do przeprowadzania diagnozy pedagogicznej
  3. doświadczenie zawodowe min. 5 lat pracy z rodziną i dzieckiem;
  4. znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa, w szczególności ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona.

Więcej „Ogłoszenie o naborze na stanowisko pedagoga”

2017-11-22 12:09:54

25 listopada, już po raz piąty w Ełku, wystartuje kampania społeczna „Biała Wstążka” – STOP PRZEMOCY WOBEC KOBIET, która potrwa od 25 listopada do 10 grudnia,kiedy to obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka. To największa na świecie akcja, będąca symbolem sprzeciwu dotyczącego przemocy stosowanej przez mężczyzn wobec kobiet. Została zapoczątkowana w 1991 r. w Kanadzie i prowadzona jest w 55 krajach świata.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku jak co roku aktywnie uczestniczy w kampanii „Biała Wstążka”. Dzień 2 grudnia 2017 r. będzie „Dniem Otwartych Drzwi” w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku. Specjalista ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie będzie sprawował dyżur w godzinach od 10:30 do 14:00 w pokoju nr 5 w piwnicy budynku (wejście z drugiej strony budynku). Więcej „Kampania „Biała Wstążka” 2017″

2017-11-16 11:04:39

Celem głównym projektu jest poprawa jakości życia mieszkańców obszarów zdegradowanych w mieście Ełk poprzez aktywne włączenie społeczne i wsparcie rewitalizacji fizycznej części obszaru rewitalizacji „Śródmieście – Centrum” z przeznaczeniem na cele społeczne.

Celami szczegółowymi są – poprawa funkcjonalności usług społecznych dla obszarów dla mieszkańców obszarów zdegradowanych – obszaru Śródmieście – Centrum oraz zwiększenie dostępności do nowej infrastruktury zrewitalizowanego obszaru dla osób niepełnosprawnych oraz wykluczonych społecznie. Więcej „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku”

2017-11-02 13:02:03

Uprzejmie informuję, że 30 listopada 2017 r. mija termin składania wniosków o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych. Realizacja wniosków nastąpi w przyszłym roku.

Zasady oraz warunki realizacji w/w zadań określa ustawa z dnia 27 sierpnia  1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z dnia 25 czerwca 2002 (Dz. U. z 2015 r. poz. 926).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0-87 621-15-50 lub osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. J. Piłsudskiego 5, I piętro, pokój nr 3. Wnioski należy składać w siedzibie PCPR lub za pośrednictwem poczty.

WNIOSEK – pobierz

2017-09-28 12:43:34

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku ul. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk w związku z realizacją projektu pt. „Walcz z przemocą! Chroń siebie i innych!” dofinansowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” informuje, iż w wyniku zakończonej procedury przeprowadzonej w formie zapytania ofertowego na wykonawcę zadania polegającego na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych wybrano firmę „MULTIEYE” Pracownia Reklamy, 19-300 Ełk, ul. Targowa 24.

/-/ Iwona Nowakowska

Dyrektor PCPR w Ełku

2017-09-28 12:38:05

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku ul. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk w związku z realizacją projektu pt. „Walcz z przemocą! Chroń siebie i innych!” dofinansowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” informuje, iż w wyniku zakończonej procedury przeprowadzonej w formie zapytania ofertowego na wykonawcę zadania polegającego na na umieszczeniu spotu reklamowego na dwóch telebimach wybrano firmę „Super Sound Top Spot”, 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 71A/5.

/-/ Iwona Nowakowska

Dyrektor PCPR w Ełku

2017-09-28 12:36:00

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku ul. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk w związku z realizacją projektu pt. „Walcz z przemocą! Chroń siebie i innych!” dofinansowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” informuje, iż w wyniku zakończonej procedury przeprowadzonej w formie zapytania ofertowego na wykonawcę zadania polegającego na zakupie i dostarczeniu materiałów biurowych wybrano firmę „SMART OFFICE”, 19-300 Ełk, ul. J. Słowackiego 1/3.

/-/ Iwona Nowakowska

Dyrektor PCPR w Ełku

2017-09-28 10:33:54

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku ul. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk w związku z realizacją projektu pt. „Walcz z przemocą! Chroń siebie i innych!” dofinansowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” informuje, iż w wyniku zakończonej procedury przeprowadzonej w formie zapytania ofertowego na wykonawcę zadania polegającego na organizacji oraz poprowadzeniu eventu angażującego społeczność lokalną wybrano firmę CENTRUM TWÓRCZEGO ROZWOJU DZIECKA I RODZINY „Zacisze”, 19-300 Ełk, ul. Krzysztofa Baczyńskiego 2.

/-/ Iwona Nowakowska

Dyrektor PCPR w Ełku

od 25.09.2017 r. do 31.12.2017 r.

PSYCHOLOG
Poniedziałek 12:00 – 15:00 Sala terapeutyczna
Środa 15:15 – 18:15 Sala terapeutyczna
Piątek 15:30 – 17:30 Sala terapeutyczna
SPECJALISTA DS. PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY
Poniedziałek 15:00 – 18:00 Sala terapeutyczna
Wtorek 8:00 – 12:00 Sala terapeutyczna
PEDAGOG
Poniedziałek 15:15 – 18:15 Sala terapeutyczna
Sobota 8:00 – 13:00 pokój Nr 3 (obok sali terapeutycznej)

Więcej „Punkt Poradnictwa Specjalistycznego”

Do góry

Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W EŁKU


ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w 19-300 Ełk ul. Piłsudskiego 5, tel. 87 621 15 50, email: sekretariat@pcpr.elk.pl


INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:


Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Michała Cupiała – e-mail: iod@pcpr.elk.pl


CEL, PODSTAWA PRAWNA i CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:


1.   Wynika z przepisów prawa (podanie danych w poniższych przypadkach jest obowiązkowe, a niepodanie uniemożliwi korzystanie z usług PCPR):


-       w celu realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej o zasięgu ponadgminnym: dzieciom, rodzinom, osobom starszym, chorym i z niepełnosprawnościami; a także zabezpieczenie dzieciom pieczy zastępczej w przypadku niemożności zapewnienia opieki i wychowania przez rodziców i innych zadań przyznanych ustawowo PCPR


W tym przypadku dane osobowe, takie jak:  imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, obywatelstwo, nr PESEL, nr i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość, dane sytuacji życiowej, materialnej, finansowej oraz inne dane osobowe niezbędne do ustalenia prawa do świadczenia lub udzielenia innej pomocy z zakresu pomocy społecznej, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c lub e i art. 10 RODO w związku z przepisami ustaw o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące stanu zdrowia przetwarzane są na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji.


-       w celu dochodzenia roszczeń publicznoprawnych i cywilnoprawnych


W tym przypadku dane będziemy przetwarzać w celu dochodzenia roszczeń wynikających z należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych (np. nienależnie pobranych świadczeń, pobranych świadczeń w nadmiernej wysokości lub wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych). Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. f w związku z ustawą o finansach publicznych. Dane będziemy przechowywać przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń.


-       w celu  dokumentowania realizowanych zadań,  prowadzenia ewidencji księgowej i zgodnego z prawem wydatkowania i rozliczania wydatkowania środków publicznych


W tym przypadku dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, w szczególności w związku z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących w PCPR zasad rachunkowości.


 2.   Na podstawie wyrażonej zgody:





  • w przypadku dobrowolnego podania PCPR większej ilości informacji, które nie są obowiązkowe (np. numer telefonu kontaktowego, adres email w przypadku składania wniosków, dodatkowych danych dotyczących zdrowia) będzie to traktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO,




  • w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Kontakt,




  • w przypadku publikacji wizerunku w przestrzeni publicznej, w tym na stronach internetowych dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.




  • Podanie danych w powyższych przypadkach jest dobrowolne. W tym zakresie dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Mogą Państwo wycofać zgodę w każdym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.




 3.   W przypadku zawarcia umowy na wykonanie usług lub dostaw lub zawarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym:


- w celu przygotowania i realizacji podpisanej umowy


Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tym celu jest obowiązkowe. Dane osobowe będziemy przechowywać przez czas niezbędny do wykonania umowy lub do czasu wygaśnięcia roszczeń z tytułu tej umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa dotyczących archiwizacji dokumentacji;


- w celu rozliczenia zawartej umowy


W ramach czynności związanych z rozliczaniem zawartych umów, jak również kontrolą prawidłowości ich wykonania podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tych przypadkach jest obowiązkowe.


Dane będą przetwarzane przez co najmniej 5 lat liczone od dnia następującego po roku obrachunkowym – zgodnie z ustawą o rachunkowości z zachowaniem zasad archiwizacji dokumentacji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.


ODBIORCY DANYCH:


Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą inne instytucje publiczne wspierające i współorganizujące pomoc społeczną, w tym: Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Powiatowe i Wojewódzkie Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Centra Integracji Społecznej, podmioty szkoleniowe, instytucje oświatowe, Poradnie Psychologiczno-pedagogiczne, ośrodki zdrowia/placówki medyczne, organy administracji rządowej, organy ścigania, sądy.


Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz PCPR, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.


PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:


W związku z przetwarzaniem danych przez PCPR, przysługują Pańswtu następujące prawa (w celu ich realizacji należy skontaktować się PZPR)





  1. Prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich treści, a także żądania ograniczenia ich przetwarzania, w każdym przypadku.




  2. Prawo żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych w przypadkach, w których przetwarzanie nie jest obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora.




  3. Prawo do przenoszenia danych, które są przetwarzane w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie zawartej umowy.




  4. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania realizowanego w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora lub prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.




  5. Prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa lub pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155