Opublikowano w dniu
Informacja o wyborze oferty na zakup środków higieny osobistej – pobierz
Opublikowano w dniu
Informacja o wyborze oferty na zakup środków higieny osobistej – pobierz
Opublikowano w dniu
Informacja o wyborze oferty na zakup 250 szt. notebooków – pobierz
Opublikowano w dniu
Zapytanie_ofertowe z dnia 06.08.2020 – maseczki ochronne
Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o: – art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374)
Uwaga! porawiono bład w pliku zapytania: zmieniono z maseczki medyczne trójwarstwowe na MASECZKI trójwarstwowe FFP1. 06-08-2020 13:23
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY
Opublikowano w dniu
Zapytanie_ofertowe z dnia 03.08.2020
Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o: – art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374)
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY
Opublikowano w dniu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku informuje, iż ostateczny termin składania wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” Moduł III upływa w dniu 04.09.2020 r.
Pomoc finansowa w ramach Modułu III programu skierowana jest do osób niepełnosprawnych, które, które są lub były w okresie od 9 marca 2020 roku:
Opublikowano w dniu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku jak realizator rządowego programu „Dobry Start” informuje, że w terminie od 1 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r. prowadzić będzie nabór wniosków o świadczenie „Dobry Start.”
Wnioski należy składać tylko drogą papierową w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk.
Świadczenie „Dobry start” w wysokości 300 zł przysługuje raz w roku, w związku z rozpoczęciem roku szkolnego, zamieszkującym na terenie Powiatu Ełckiego: rodzinom zastępczym, osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka, dyrektorom placówek opiekuńczo – wychowawczych:
na dziecko lub osobę uczącą się do ukończenia 20. roku życia;
w przypadku dzieci lub osób uczących się legitymujących się orzeczeniem o umiarkowanym bądź znacznym stopniu niepełnosprawności do ukończenia 24. roku życia
osobom uczącym się będącymi osobami usamodzielnianymi do ukończenia 20. roku życia, bądź legitymującymi się orzeczeniem o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności do ukończenia 24.roku życia, w rozumieniu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Program nie obejmuje dzieci realizujących przygotowanie przedszkolne ani w przedszkolu, ani w tzw. „zerówce” prowadzonej w szkole. Nie obejmuje także studentów.
Szczegółowe informacje oraz druki wniosku uzyskać można w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5 lub pod nr telefonu 87 621 15 50 oraz na stronie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start
Wzór wniosku o przyznanie świadczenia „Dobry Start” – pobierz
Załącznik do wniosku o przyznanie świadczenia „Dobry Start” – pobierz (składamy w przypadku gdy ubiegamy się o świadczenie na więcej niż 1 dziecko)
Opublikowano w dniu
Ełk, dnia 22 czerwca 2020 r.
Informacja
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku informuje, że z uwagi na objęcie pracowników PCPR w Ełku przymusową kwarantanną, terminy przewidziane w art. 35 kpa dot. załatwiania spraw i wydania decyzji nie rozpoczynają się, a rozpoczęte ulegają zawieszeniu zgodnie z art. 15 zzs ust. 8 i 10 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 , innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
Dyrektor PCPR w Ełku
Iwona Nowakowska
Opublikowano w dniu
14.06.2020
O G Ł O S Z E N I E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku informuje, iż na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 284, z późn. zm.)
pracownicy tutejszego Centrum przebywają na obowiązkowej kwarantannie domowej do dnia 23 czerwca 2020r.
W związku z powyższym działalność Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, do dnia 23 czerwca 2020 r. zostaje zawieszona. Wszelkie sprawy kierowane do tutejszego Centrum zostaną załatwione po wyżej wymienionym terminie.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia oraz ewentualne opóźnienia
powstałe w wyniku zaistniałej sytuacji, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Dyrektor PCPR w Ełku
Iwona Nowakowska
Opublikowano w dniu
Punkt obsługi interesantów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku znajduje się z drugiej strony budynku (wejście od strony punktu sprzedaży jaj). Interesanci będą przyjmowani w godzinach od 7.00 do 14.00.
W urzędzie obowiązują maseczki ochronne.
Opublikowano w dniu
„Są dwie trwałe rzeczy,
które możemy dać w spadku naszym dzieciom: pierwsze to korzenie,
druga to skrzydła „- W. Hodding Carter.
SZANOWNI RODZICE ZASTĘPCZY
30 maja jest obchodzony Dzień Rodzicielstwa Zastępczego
i z tej okazji składamy wszystkim Rodzinom Zastępczym wyrazy szacunku i podziękowania,
za ogromny wysiłek i poświęcenie jakie są Państwa udziałem w codziennej opiece
i wychowywaniu wielu dzieci z Powiatu Ełckiego.
Wyrażamy również szczery podziw dla Państwa empatii, odwagi i odpowiedzialności.
Dzięki Waszej trosce, dzieci odzyskują poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji,
a przede wszystkim miłość.
Troszcząc się o swoich wychowanków przeżywają Państwo
razem z nimi chwile radości i smutku,
a każdy gest ciepłych, rodzicielskich uczuć pomaga tym młodym ludziom wejść w dorosłe życie
i stać się mądrym, dobrym i życzliwym człowiekiem.
Życzymy Państwu wszelkiej pomyślności w życiu osobistym, dużo zdrowia i radości,
a Waszym dzieciom samych radosnych chwil beztroskiego dzieciństwa.
Iwona Nowakowska
Dyrektor PCPR
wraz z pracownikami
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w 19-300 Ełk ul. Piłsudskiego 5, tel. 87 621 15 50, email: sekretariat@pcpr.elk.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Michała Cupiała – e-mail: iod@pcpr.elk.pl
CEL, PODSTAWA PRAWNA i CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Wynika z przepisów prawa (podanie danych w poniższych przypadkach jest obowiązkowe, a niepodanie uniemożliwi korzystanie z usług PCPR):
- w celu realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej o zasięgu ponadgminnym: dzieciom, rodzinom, osobom starszym, chorym i z niepełnosprawnościami; a także zabezpieczenie dzieciom pieczy zastępczej w przypadku niemożności zapewnienia opieki i wychowania przez rodziców i innych zadań przyznanych ustawowo PCPR
W tym przypadku dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, obywatelstwo, nr PESEL, nr i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość, dane sytuacji życiowej, materialnej, finansowej oraz inne dane osobowe niezbędne do ustalenia prawa do świadczenia lub udzielenia innej pomocy z zakresu pomocy społecznej, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c lub e i art. 10 RODO w związku z przepisami ustaw o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące stanu zdrowia przetwarzane są na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji.
- w celu dochodzenia roszczeń publicznoprawnych i cywilnoprawnych
W tym przypadku dane będziemy przetwarzać w celu dochodzenia roszczeń wynikających z należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych (np. nienależnie pobranych świadczeń, pobranych świadczeń w nadmiernej wysokości lub wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych). Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. f w związku z ustawą o finansach publicznych. Dane będziemy przechowywać przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń.
- w celu dokumentowania realizowanych zadań, prowadzenia ewidencji księgowej i zgodnego z prawem wydatkowania i rozliczania wydatkowania środków publicznych
W tym przypadku dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, w szczególności w związku z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości. Dane będziemy przechowywać przez okres wynikający z kategorii archiwalnej, do której zakwalifikowano dany rodzaj dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących w PCPR zasad rachunkowości.
2. Na podstawie wyrażonej zgody:
w przypadku dobrowolnego podania PCPR większej ilości informacji, które nie są obowiązkowe (np. numer telefonu kontaktowego, adres email w przypadku składania wniosków, dodatkowych danych dotyczących zdrowia) będzie to traktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Kontakt,
w przypadku publikacji wizerunku w przestrzeni publicznej, w tym na stronach internetowych dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.
Podanie danych w powyższych przypadkach jest dobrowolne. W tym zakresie dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Mogą Państwo wycofać zgodę w każdym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.
3. W przypadku zawarcia umowy na wykonanie usług lub dostaw lub zawarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym:
- w celu przygotowania i realizacji podpisanej umowy
Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tym celu jest obowiązkowe. Dane osobowe będziemy przechowywać przez czas niezbędny do wykonania umowy lub do czasu wygaśnięcia roszczeń z tytułu tej umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa dotyczących archiwizacji dokumentacji;
- w celu rozliczenia zawartej umowy
W ramach czynności związanych z rozliczaniem zawartych umów, jak również kontrolą prawidłowości ich wykonania podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Podanie danych w tych przypadkach jest obowiązkowe.
Dane będą przetwarzane przez co najmniej 5 lat liczone od dnia następującego po roku obrachunkowym – zgodnie z ustawą o rachunkowości z zachowaniem zasad archiwizacji dokumentacji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą inne instytucje publiczne wspierające i współorganizujące pomoc społeczną, w tym: Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Powiatowe i Wojewódzkie Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Centra Integracji Społecznej, podmioty szkoleniowe, instytucje oświatowe, Poradnie Psychologiczno-pedagogiczne, ośrodki zdrowia/placówki medyczne, organy administracji rządowej, organy ścigania, sądy.
Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz PCPR, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
W związku z przetwarzaniem danych przez PCPR, przysługują Pańswtu następujące prawa (w celu ich realizacji należy skontaktować się PZPR)
Prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich treści, a także żądania ograniczenia ich przetwarzania, w każdym przypadku.
Prawo żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych w przypadkach, w których przetwarzanie nie jest obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora.
Prawo do przenoszenia danych, które są przetwarzane w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie zawartej umowy.
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania realizowanego w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora lub prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa lub pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155