Zapytanie ofertowe – organizacja 3- dniowego wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego dla uczestników projektu „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu”

Zapytanie ofertowe nr 11/ 2019

(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm)

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwoty 30 000 euro nie będzie stosowana ustawa Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm).

DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie rozeznania rynku mającego na celu

wyłonienie wykonawcy zadania organizacja 3- dniowego wyjazdu aktywizacyjno-integracyjnego dla uczestników projektu „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk;

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 3-dniowego wyjazdu dla uczestników projektu „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu”.

Usługa obejmuje:

  • organizację transportu na trasie Ełk – Olsztyn, Olsztyn – Ełk, ( dla 28 osób),

  • zorganizowanie 2 noclegów dla 28 osób (25 uczestników + trener + 2  wychowawców),

  • zapewnienie pełnego wyżywienia przez 3 dni dla 28 osób,

  • zorganizowanie wyjścia do teatru, w tym zapewnienie biletów,

  • zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas wyjazdu,

  • ubezpieczenie uczestników wyjazdu w przypadku nieszczęśliwego wypadku (ubezpieczenie NNW);

  1. Termin realizacji: lipiec 2019 r. – sierpień 2019 r.,

  2. Miejsce realizacji: Miejsce wskazane przez wyłonionego organizatora na trasie Ełk – Olsztyn;

  3. W związku z prowadzonym rozeznaniem rynku, proszę o przedłożenie oferty cenowej wykonania ww. usług;

  4. Propozycja przeprowadzenia usług powinna zawierać kosztorys usługi w przeliczeniu na jednego uczestnika oraz całkowity koszt usługi – Załącznik nr 1 Formularz ofertowy;

  1. KRYTERIA WYBORU

Do zawarcia umowy zaproszony zostanie Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową w odniesieniu do oferowanych usług.

  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY

  1. Doświadczenie w organizacji wyjazdów dla osób dorosłych i młodzieży;

  2. Osoba wykonująca zadania w projekcie może pełnić swoje obowiązki, gdy obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;

  3. Łączne zaangażowanie zawodowe, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, nie przekracza 276 godzin miesięcznie- oświadczenie;

  4. Osoba wykonująca zadanie nie może być jednocześnie zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy składać osobiście w Biurze Projektu w PCPR w Ełku, ul. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk, I piętro pokój nr 4 lub elektronicznie pod adres: gronek.e@pcpr.elk.pl, w terminie od 07.06.2019 r. do 16.06.2019 r.

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) – do pobrania w siedzibie PCPR w Ełku, piętro I, pokój nr 4;

  1. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w organizacji wyjazdów dla dzieci i młodzieży (np. umowy).

Formularz ofertowy załącznik nr 1 – pobierz

Specyfikacja załącznik nr 2 – pobierz

 

Projekt „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu”
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Działanie 11.02.00 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług,w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.