Zapytanie ofertowe nr 11/ 2019
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm)
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwoty 30 000 euro nie będzie stosowana ustawa Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm).
DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie rozeznania rynku mającego na celu
wyłonienie wykonawcy zadania organizacja 3- dniowego wyjazdu aktywizacyjno-integracyjnego dla uczestników projektu „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
- ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk;
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 3-dniowego wyjazdu dla uczestników projektu „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu”.
Usługa obejmuje:
-
organizację transportu na trasie Ełk – Olsztyn, Olsztyn – Ełk, ( dla 28 osób),
-
zorganizowanie 2 noclegów dla 28 osób (25 uczestników + trener + 2 wychowawców),
-
zapewnienie pełnego wyżywienia przez 3 dni dla 28 osób,
-
zorganizowanie wyjścia do teatru, w tym zapewnienie biletów,
-
zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas wyjazdu,
-
ubezpieczenie uczestników wyjazdu w przypadku nieszczęśliwego wypadku (ubezpieczenie NNW);
-
Termin realizacji: lipiec 2019 r. – sierpień 2019 r.,
-
Miejsce realizacji: Miejsce wskazane przez wyłonionego organizatora na trasie Ełk – Olsztyn;
-
W związku z prowadzonym rozeznaniem rynku, proszę o przedłożenie oferty cenowej wykonania ww. usług;
-
Propozycja przeprowadzenia usług powinna zawierać kosztorys usługi w przeliczeniu na jednego uczestnika oraz całkowity koszt usługi – Załącznik nr 1 Formularz ofertowy;
-
KRYTERIA WYBORU
Do zawarcia umowy zaproszony zostanie Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową w odniesieniu do oferowanych usług.
-
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
-
Doświadczenie w organizacji wyjazdów dla osób dorosłych i młodzieży;
-
Osoba wykonująca zadania w projekcie może pełnić swoje obowiązki, gdy obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;
-
Łączne zaangażowanie zawodowe, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, nie przekracza 276 godzin miesięcznie- oświadczenie;
-
Osoba wykonująca zadanie nie może być jednocześnie zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać osobiście w Biurze Projektu w PCPR w Ełku, ul. Piłsudskiego 5, 19-300 Ełk, I piętro pokój nr 4 lub elektronicznie pod adres: gronek.e@pcpr.elk.pl, w terminie od 07.06.2019 r. do 16.06.2019 r.
-
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) – do pobrania w siedzibie PCPR w Ełku, piętro I, pokój nr 4;
-
Dokumenty potwierdzające doświadczenie w organizacji wyjazdów dla dzieci i młodzieży (np. umowy).
Formularz ofertowy załącznik nr 1 – pobierz
Specyfikacja załącznik nr 2 – pobierz
Projekt „Razem przeciwko wykluczeniu społecznemu”
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Działanie 11.02.00 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług,w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.