Ogłoszenie o naborze na stanowisko psychologa

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W EŁKU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PSYCHOLOGA

Wymiar etatu – 1 etat

w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku,

19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 5, tel. 87 621 15 50

DO NABORU MOŻE PRZYSTĄPIĆ OSOBA, KTÓRA POSIADA:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,

  2. 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym,

  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. sumienność, odpowiedzialność, systematyczność,

  2. umiejętność organizacji pracy własnej,

  3. umiejętność pracy w zespole,

  4. komunikatywność i kultura osobista,

  5. znajomość ustaw:

  • ustawa z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  • ustawa z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,

  • ustawa z dnia 25 lutego 1964 roku Kodeks rodzinny i opiekuńczy

  • ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. prowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego,

  2. udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym placówki opiekuńczo-wychowawce typu rodzinnego w realizacji zadań wynikających z zapisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  3. prowadzenie konsultacji, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą oraz z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych,

  4. udział w dokonywaniu okresowej oceny sytuacji dziecka przebywającego w pieczy zastępczej,

  5. sporządzanie diagnozy psychologicznej dzieci przyjętych do pieczy zastępczej,

  6. przeprowadzanie badań psychologicznych oraz kwalifikowanie kandydatów na rodziny zastępcze,

  7. udzielanie konsultacji specjalistycznych pracownikowi socjalnemu i koordynatorowi rodzinnej pieczy zastępczej w celu wsparcia środowiska rodzinnego,

  8. inne zadania psychologa wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  1. praca z klientem,

  2. praca w biurze zlokalizowanym w budynku posiadającym windę,

  3. praca zmianowa w godzinach 7:00 – 17:00 w wymiarze 8 godzin dziennie.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys (CV),

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  6. podpisaną klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy stanowiącą załącznik do ogłoszenia.

Życiorys (CV) powinien być opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Piłsudskiego 5 lub doręczone listownie w terminie do dnia 28 lutego 2019 r. do godz. 14:30.

Ełk, 06.02.2019 r.

/Iwona Nowakowska – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku/

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy – do pobrania