Zarządzenie Nr 4/2021
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku
z dnia 18.02.2021 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 t.j.) zarządza się co następuje:
§ 1
Wyznacza się Panią Joannę Ejsmont jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora do spraw dostępności w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie.
§ 2
-
Do zadań Koordynatora ds. dostępności, o którym mowa w § 1, należą w szczególności zadania związane z:
-
wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku;
-
przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno – komunikacyjnej i alternatywnej;
-
monitorowaniem działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
-
Zobowiązuje się wszystkich pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku do udzielenia niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi w zakresie realizacji jego zadań.
§ 3
Koordynator w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2 ust. 1, podlega Dyrektorowi PCPR.
Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi do spraw dostępności.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.