OGŁOSZENIE

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W EŁKU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:

KSIĘGOWA/Y

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

– wykształcenie: wyższe ( w zakresie: finanse i rachunkowość)

– znajomość ustawy o rachunkowości , ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów Kodeksu Pracy oraz KPA

-obsługa komputera ( Program Płatnik, Wapro Gang,programu finansowego i wyposażenia DDJ)

– znajomość przepisów z zakresu RODO

– minimum 5 lat pracy w księgowości

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

Wymagania dodatkowe:

– umiejętność pracy w zespole.

– komunikatywność, dyspozycyjność, duża kultura osobista.

– dobry stan zdrowia

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

– prowadzenie ewidencji majątku jednostki

– sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników

– prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetu państwa

– naliczania skladek ZUS oraz US oraz sporządzanie deklaracji RCA,RZA,DRA

– sporządzanie sprawozdań do GUS

– sporządzanie inwentaryzacji

– prowadzenie spraw kadrowych

– wykonywanie innych poleceń dyrektora jednostki

Wymagane dokumenty:

– list motywacyjny,
– życiorys (CV),
– informacja o dotychczasowych doświadczeniach i uzyskanych osiągnięciach w pracy zawodowej,
– kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) oraz ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
– kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
– oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji,
– kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej (jeśli kandydat takie posiada),
– referencje z poprzedniego miejsca pracy, jeśli kandydat je posiada. 

Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00
3) praca w siedzibie jednostki przy ul. Piłsudskiego 5,

Pozostałe informacje:

1) Dokumenty  należy składać: w terminie do dnia 14 stycznia 2020 r.  osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu), w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko  Księgowy”.

2) Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku ul. Piłsudskiego 5, I piętro, sekretariat , w godzinach od 7.00 do 15.00

3) Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

4) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata i opatrzone kaluzula:

” Wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacji na stanowisko urzędnicze Księgowy

5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

6) Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy.

7) Oferty odrzucone ze względów formalnych – zostaną zwrócone kandydatom.

8) Oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie, będą odesłane.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(4.5.2016 L 119/38 dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, ul. Piłsudskiego 5, reprezentowanym przez Dyrektora jednostki – Iwonę Nowakowską tel. 87 621 15 50, mail: pcpr@powiat.elk.pl

2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PCPR w Ełku możliwy jest pod adresem email:iod@pcpr.elk.pl

3 .Dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. ( tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w celu rekrutacji do pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku.

4.Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji.

5.Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

6.Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony w Warszawie, ul. Stawki 2.

7.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepis prawa pracy, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

8.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania